2013. július 5., péntek

11. fejezet - Tárgyalás az életemről - közbelép az életem

TÁRGYALÁS AZ ÉLETEMRŐL - KÖZBELÉP AZ ÉLETEM


Én lettem az első számú gyanúsított. Mindenféle nyomozás, kikérdezés, bizonyítékok nélkül, én lettem Daniel Vasquez gyilkosa. Hamarosan elkezdődik a tárgyalásom. Tudtommal nincs ügyvédem, senki, aki megvédhetne. Örülhetek, ha megúszom a halálbüntetést.
- Bynes! - hallottam egy recés hangot, majd a rácsokon túl megpillantottam az egy őrömet.
- Mi van? - morogtam.
- Látogatója érkezett! - mondta, majd kinyitotta a rácsokat, kezeimet pedig bilincsbe zárta. Így vezetett ki a cellák mellett, míg egy üres szobába értem. Előttem egy üvegfal volt, egy apró kis négyzet alakú kivágással.
- Szép karperec - hallottam egy ismerős hangot, majd mikor felpillantottam, Luca gúnyosan vigyorgó képét láttam magam előtt.
- Luca! - kiáltottam fel boldogan, szemeimbe pedig könnyek szöktek. Legszívesebben a nyakába ugrottam volna, de az átkozott üveg gátolt ebben.
- Én leszek az ügyvéded! - kacsintott.
- Te? - pislogtam csodálkozva. - Te még csak tanuló vagy. Nem hivatásos ügyvéd.
- Egy kis megvesztegetéssel mindent el lehet érni. Ne aggódj! Én vagyok a legjobb, akit csak kaphatsz.
- Erősen kétlem - nevettem fel.
- A lényeg az, hogy mindent mondj el nekem. Mit csináltál aznap este?
Az őrre pillantottam és elhúztam a számát. Luca megkérte, hogy menjen ki, hisz egy bizalmas beszélgetést folytattam az ügyvédemmel. Majd mindent elmondtam a fiúnak. Azt, hogy Endie-vel voltam, hogy a férfi megölte Danielt és, hogy hova temette.
- Most mennem kell - állt fel hirtelen. - Ne aggódj! Ha minden jól megy, holnapra kint leszel.
- Várj. Ne menj még! - pattantam fel, mire Luca átnézett a háta felett és rám mosolygott, majd eltűnt az ajtó mögött.
Sóhajtottam, a következő pillanatban pedig az őr már vissza is kísért a "szobámba".

*

Másnap reggel már a vádlottak padján ültem. Elkezdődött a tárgyalás. Luca előttem ült, egy öltönyben.
Ki gondolta volna, hogy ilyen jól áll neki?
A sorok között észrevettem Sam törékeny alakját, Mac vigyorgó arcát, a szomszédomat Jimmyt és egy másik felszolgálót a kocsmából. Mögöttük pedig, sokkal távolabb, Endie ült, fejét lehajtva.
Mit keresnek itt?
Míg én a gondolataimmal voltam elfoglalva, a tárgyalás már elkezdődött. Luca arról beszélt, amit én már körülbelül százszor elmondtam a rendőröknek. A bíró - egy őszülő, alacsony nő - csak bólogatott és a papírjait nézegette, amik előtte foglaltak helyet. Előre éreztem a tárgyalás végét.
Mischa Bynes bűnös!
Majd hirtelen Mac felállt és kisietett a bíró elé. Rajta is öltöny volt. Sosem tudtam volna elképzelni őt öltönyben, de kifejezetten jól állt neki.
- Tisztelt Bíróság! - kezdte, én pedig szinte leesett állal bámultam rá. - A kérdéses időpontban, mikor Daniel Vasquez feltehetően eltűnt, azon az éjszakán Mischa Bynes velem volt a lakásomon.
MIVAN?!
- Tudja ezt bárki is igazolni? - tette fel a kérdést a bíró.
- Igen. Méghozzá Samara Black - mondta, mire Sam felállt és magabiztos léptekkel a bírónő elé lépett.
- Mischa tíz óra ötven perckor indult el és mielőtt kilépett volna az ajtón, visszakiabált, idézem: " Átmegyek Machez, ribi, ne várj haza."
Ezért megölöm Sam-et!
Az események felpörögtek, Jimmy elmesélte, hogy milyen jó szomszéd vagyok, aminek persze fele sem volt igaz, majd bejött egy férfi, akinek nem tudtam a nevét, de ő is minden jó dolgot összehordott rólam. Azt hiszem ő volt az első kuncsaftom, akit Mac szervezett be nekem. De mikor Len is megjelent, az teljesen lesokkolt. A fiú öltönyben, tisztelettudóan belépett és elvarázsolta a bíróságot. Ekkor úgy éreztem, talán még sikerülhet is. Hihetetlenül boldog voltam, hogy ennyien kiálltak értem. Könnyek szöktek a szemembe.
De ekkor felállt a Vasquez család ügyvédje. Viszont ő csak dadogott össze-vissza.
Endie-re pillantottam. A férfi tengerkék szemei csillogtak, miközben engem néztek. Kirázott a hideg, szívem pedig hevesen vert.
Nem tudom megbocsátani neki.
- Az esküdtszék visszavonul a döntés meghozataláig! - mondta a bírónő, majd mindenki felállt és elhagyta a termet.
- Nem hiszem el, hogy itt vagytok! - mondtam, mikor kiértem a teremből, két fegyveres őr kíséretében.
- Ez a legjobb barátnő dolga! - ölelt magához Sam, én pedig a könnyeimmel küzdöttem. 
- Viszont kárpótolnod kell majd - kacsintott rám Len, majd ajkai sármos mosolyra húzódtak.
- Most nem tudok rád haragudni - nevettem. Nem sokáig élvezhettem a barátaim társaságát, rögtön vissza is kellett menni a terembe. Az esküdtek alig tizenöt perc alatt meghozták a döntést. Visszavezettek az vádlottak padjához, majd mindenki felállt.
- A Vasquez ügyben, a vádlottat Mischa Bynest, az esküdtszék ... - behunytam a szememet. Az életemről volt szó. Szívem hangosan dübörgött, miközben erősen haraptam az ajkamba. Sírni támadt volna kedvem. - ártatlannak nyilvánítja. A nyomozás továbbra is folytatódik.
Ártatlan. Ártatlan. Ártatlan.
Ezek a szavak zúgtak a fülembe újra és újra, én pedig csak bámulni tudtam magam elé. Örömkönnyek szántották végig az arcomat, miközben Sam, Mac, és a többiek boldogan visonghattak és tapsoltak, míg Luca jó ügyvédhez méltóan csak mosolygott.
- Rendet! Rendet!

*

Egy órával később már otthon is voltam. Macnek valami sürgős dolga akadt, én pedig örömömben megcsókoltam. Sam és Luca felkísértek a lakásomba, de amikor kinyitottam az ajtót, egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni.
- Szerbusz, nővérkém. Csak nem kijutottál? - mosolygott Keke, a kanapén ülve. Egy ideig csak bámultam, majd nekiestem. Leterítettem a földre és ott ütöttem, ahol értem, míg ő a hajamat tépte. Röpke másodpercek alatt, Luca lefogta a kezeimet és felrántott a földről.
- Eressz el! Eressz el!! - ordítottam, miközben próbáltam megszabadulni Luca szorításából, kevés sikerrel.
Keke vigyorogva felállt a földről, arcából vér serkent ki.
- Ribanc! - kiabáltam.
- Ejnye. Hogy beszélsz a kishúgoddal? - kérdezte gúnyosan.




8 megjegyzés:

  1. Szia :D

    Még mindig nem hiszem el, hogy ilyen fantasztikusan írsz *--*
    Bár kicsit szomorú vagyok; nekem Endie-Mis botrány kell, Keke nem érdekel :P Bár remélem azért megkapja a magáét ;D

    Siess a kövivel *--*
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!
      Ne aggódj, Endie nem tűnik el nyomtalanul, hamarosan ő is megjelenik:D

      Törlés
  2. Heello!
    Nos remélem Mis botrányt rendez Endie Csodaországában :D Azér az se baj, hogy Kekét elverte:D Siess a kövivel. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!:)
      Lesz még egy kis botrány, csak nem tudom melyik fejezetben. Remélem kitartasz addig:D

      Törlés
  3. Imádtam ezt is...tetszett, hogy amit Keke-vel művelt Mis...mondjuk várom az Endie-Mis bonyodalmat is, szóval...köviiiiit!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bella!
      Már nem kell olyan sokat várnod:D Örülök, hogy tetszett ^^

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett a mai rész, végre kiszabadul Mischa és sikerült egy csomó embert összeszedni, hogy mellette álljanak!! :D Endie-ről no comment egy szemét hazudozó köcsög!!! Luca aaah *-* még mindig imádom egyik kedvencem :P Sam olyan aranyos volt tiszta BFF-t játszik xDD
    Keke... chh.. pfff... annak minek kellett vissza jönnie?? szemét ribi!! remélem meghal hamar vagy eltűnik a fenébe!!!
    Siess a kövivel, de ne úgy mint ma :P

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia!
      Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik ^^
      Megpróbálom majd gyorsan hozni a kövit:)

      Törlés