2013. július 5., péntek

Kérdés

Sziasztok kedves olvasók ^^ Először is köszönöm a sok-sok biztatást és feliratkozást, tényleg hihetetlenül jól esik:) Másrészről pedig ha ezt a blogot befejezem ( ne aggódjatok, terveim szerint még messze van a vége), szeretnék nyitni egy újat. Két történetem is van, nektek melyik tetszene jobban?:)

1. Gisele Campion, egy huszonéves fiatal lány, nem mindennapi munkával. Gisele terrorista. Számára természetes, hogy kisebb bombákat hurcol a táskájában, miközben egyik szemét egy fekete szemfedő takarja. Az emberek megbámulják az utcán, nincsenek barátai. Csak a munkájának él. Egészen addig, míg Eren Cairon nyomozó és az ő fiatal társa, aki még alig kezdett bele a munkába, Szyc Gael el nem kezdenek utána nyomozni. Szyc egy bizonytalan fiatal, akit magával ragad Gisele vad és felelőtlen viselkedése, de a lány nem akar magának barátokat. Míg először a fiatal nyomozó szándékai tiszták, és csak jobb útra akarja terelni a kisiklott életű lányt, idővel rá kell jönnie, hogy ez nem ilyen egyszerű.

Műfaj: Romantikus, Akció, Horror, Véres

2. Bliss Glanville tizenhat éves, átlagos lány. Egy dolgot kivéve. Bliss, New York legjobb szakácsa, már tizenhat évesen is. Az ő étterme a legforgalmasabb a városban, mindenki imádja az ételeit. Bliss nagyon büszke magára, tele van önbizalommal. Míg egyszer akad egy elégedetlen vendég, aki visszaküldi a szakács legjobbnak hitt ételét. Bliss csodálkozik, majd kirohan a konyhából, hogy személyesen beszéljen a vendéggel, aki nem más, mint Eric Wissant, a lány iskolatársa. A fiú a legjobb tanuló és sportoló az iskolában, olyan, mintha teljesen tökéletes lenne. Gúnyos viselkedése miatt Bliss egész végig kerülte őt, de mikor kiderül, hogy a fiú még jobban is főz nála, Blissben feltámad a versenyszellem. Úgy érzi, muszáj legyőznie Ericet. Így kerülnek egyre közelebb egymáshoz.

Műfaj: Romantikus

A második az egy kicsit hihetetlenebb műfaj, olyan történet, amiben bármi megtörténhet, míg az első az sokkal realistább talán. Nektek melyik tetszik jobban? Véleményeket kommentbe és chat-be írjátok.

U.i.: Cím ötleteket is adhattok :)


9 megjegyzés:

  1. Fúúú el se tudom dönteni melyik lenne a jobb...engem kicsit jobban húz az első történet, szóval......1...... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D

    Nekem valahogy jobban tetszik az első, én inkább abban a műfajban tudnálak elképzelni, bár nem kétlem, hogy a másodikból is nagyszerű történetet hoznál ki ;D

    VálaszTörlés
  3. Második....Kíváncsi vagyok mi sül ki ha ők ketten versenyeznek hisz mindkettő domináló személyiség.

    VálaszTörlés
  4. szerintem az első közelebb állna hozzád...:D az jobban érdekelni :P
    1.-nek lehetne a címe: Bombák földjén...
    2.-nk lehetne a címe: Ebből mi sül ki?

    VálaszTörlés
  5. nos... mindkettőben van lehetőség, de szerintem az első jobb :3

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindkettő nagyon jó ötlet, de mégis társulok az előttem szólókhoz, hogy a második közelebb áll hozzád... :)

    Puszi, Ema Smith

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom, én nagyon szeretem ezt a történeted is, és nagyon szeretném a másik kettőt is. Tény és való, hogy az első - realista - jobban illik hozzád, mert úgy írsz, ahogy kell. Ennek ellenére viszont én mindenképpen látni szeretném a másodikat - na, vajon mi sülhet ki belőle? -, mivel így egy új oldaladat is megmutathatnál nekem. Ráadásul mindkettő kifejezetten érdekel, de ha törik, ha szakad, engem érdekel a sütős- főzős sztori :3 . Ha mást nem, küldd el, mert izgatja a fantáziám >,<". :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm mindenkinek a véleményét:) Még nem igazán tudtam dönteni, de még terveim szerint messze van az a blog:)

    VálaszTörlés
  9. Második.*-* Kiváncsi lennék rá.:)

    VálaszTörlés