2013. július 6., szombat

12. fejezet - Családom

CSALÁDOM

Emlékszem, ahogyan anyu, Keke és én együtt kertészkedtünk anya kertjében. Majd mikor apa hazajött, mindenki együtt tévézett, amíg Keke és én el nem aludtunk. Ekkor bevittek a szobánkba, egymás mellé fektettek és betakargattak. Emlékszem, ahogyan Keke sírva rohant be a házba, mikor meghúztam a haját, majd egész nap nem beszélt velem. Engem pedig mardosott a bűntudat, ezért mindig bocsánatot kértem. Emlékszem, ahogyan Keke és én próbáltunk faházat építeni, de csak az sült ki belőle, hogy megvágtuk magunkat. Ekkor anya mindig leszidott minket és bekötötte a sebeinket. Emlékszem még rá, mikor még szeretet és nem gyűlöletet éreztem a kishúgom iránt.

- Mit keresel itt? - nyögtem. Annyit kapálóztam és rugdostam eredménytelenül, hogy teljesen kimerültem. Feladtam, majd lassan a földre ereszkedtem, Luca pedig még mindig a csuklómat szorította.
- Jöttem meglátogatni az egyetlen élve maradt rokonom. Tán baj? - kérdezte angyali hangon.
Fogaimat kezdtem csikorgatni, míg szemeimbe könnyek szöktek.
- Beviszlek a hálóba - suttogta Luca a fülembe. - Nyugodj meg!
Bólintottam.
Luca felállt, majd a karjai közé kapott és úgy vitt be a hálószobába. Becsukta maga mögött az ajtót, majd lassan letett az ágyra.
- Minden rendben - suttogta.
Dehogy van rendben.
Luca megfordult és ki akart menni, de én erőtlenül megrántottam a pólóját. A fiú rám nézett, majd elmosolyodott.
- Keke ... megölte a szüleimet! - folytak ki a könnyeim.
- Tudom - mondta halkan, majd lehajolt és egy csókot nyomott a homlokomra. Ajkait hosszú ideig ott tartotta, mielőtt felállt és kiment volna.

*

Halk hangok szűrődtek be a szobámba, én pedig az ajtónak nyomtam a fülemet, hogy halljam. De semmi. Minden elmosódott. Ezért résnyire nyitottam az ajtót, hogy a hangok jobban beszűrődjenek.
- Nem szép dolog hallgatózni, nővérkém - kacagott Keke.
Sóhajtottam, majd kinyitottam az ajtót és kisétáltam. Luca és Sam Keke mellett ültek, úgy néztek rám. Szemükben aggodalom játszódott, míg Keke szemében csupa vidámság.
- Borzalmasan nézel ki - nevetett.
- Mert álomba sírtam magam. Miattad! - morogtam, majd a tükör elé álltam és kezdtem valamit a hajammal. 
Tényleg borzalmasan nézek ki.
Szemeim fel voltak dagadva, a szemfestékem pedig egy egyenes csíkban folyt le az arcomon. Megfordultam, Keke pedig épp egy cigit gyújtott meg. Leültem az előtte lévő kanapéra, Sam pedig rögtön mellém huppant.
- Mit akarsz itt? - kaptam ki a doboz marbit a húgom kezéből, majd elővettem egy szálat és meggyújtottam.
- Mondtam már ... - kezdte, de félbeszakítottam.
- Mit akarsz itt igazából? - mondtam ridegen. - Csak nem akarod elmesélni, hogyan ölted meg a szüleimet?
- A szüleinket - javított ki, majd elvigyorodott.
- Nekem nincs testvérem.
- Ez fájt - vont vállat, majd beleszívott a cigijébe és kifújta a füstöt.
- Hívhatnám a rendőrséget - mondtam.
- Nem onnan jöttél? - nevetett.
Dühösen beleharaptam az ajkamba, Sam pedig fejét a vállamra hajtotta. Finom, parfüm illata volt.
- Len kisegített téged - kezdte végül. - Hol a fizetsége?
Felnevettem.
- Szóval a barátnője hajtja be az adósságot. Mindig is tudtam, hogy egy féreg.
- Fizetség alatt nem pénzt értek - vigyorodott el ördögien.
- Soha - jelentettem ki.
- Ne aggódj. Nekem sem lenne hozzád semmi kedvem - dőlt hátra, majd elnyomta a cigit a kanapéba és eldobta. - Azt akarom, hogy Lennel csináld.
- Neked abból mi hasznod lenne? Én keféljek a pasiddal? - kérdeztem gonoszan, majd előrehajoltam. - Nem bántaná az a kicsi szíved?
- Az élvezetért. Én leszek a néző - kacagott.
- Undorítóak vagytok.
Keke felállt, majd felkapta magára a fehér táskáját, ami teljesen elütött a fekete toptól és a vörös rövidnadrágtól.
- Len bármikor behajthatja rajtad. Ha akarod, ha nem - majd kilépett az ajtón.
- Ezt úgy érti ... - kezdte Luca.
- Ha ellenkezem, akár meg is erőszakolhat - sóhajtottam, majd hátradőltem és beleszívtam a cigimbe.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon állat lett!! Köviit!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Annyira, de annyira jó rész lett, hogy..ahjj.. :DD
    Az elején az a rövid visszaemlékezés nagyon aranyos volt^^
    És basszus... hogy lehet egy ilyen szép képet így elrontani ezzel a ribanccal? -.-
    És eközben hol a kék szemű? :s
    (Kék szemű... hmm.. :3 :D)

    Várom a folytatást, de nagyon, nagyon! *-*
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!
      Nagyon örülök, hogy tetszett és ne aggódj, hamarosan megjelenik:)

      Törlés
  3. Szia! Gyorsan a kövit. Nagyon jól írsz, és tetszik ahogy írsz. A KÖVIT MOOOSSSSTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Nagyon örülök, hogy tetszett ^^ Holnap hozom a kövit :3

      Törlés
  4. Szia!
    A visszaemlékezés nagyon tetszett tényleg jó, jellemzést írtál a múltról :D
    Luca milyen kedves és édes még mindig ^^ imádom azt a srácot!!! *-*
    Keke... pfff köcsög ribi mindent elrontott!! :@ remélem hamar eltűnik, vagy valami drogdíler megöli... vagy valami hasonló :D
    Len... chhh... bunkó fasz... tényleg képes lenne rá... remélem Sam és Luca nem fogja hagyni neki!
    u.i.: benne lennél egy link cserében ezzel a blogommal: http://deankatherine.blogspot.hu/? remélem igen és bele is olvasol :$ ^^
    Siess a kövivel!!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SZia Anasztázia!
      Nagyon örülök, hogy tetszett és mehet a csere:) Kiraktalak ^^

      Törlés