2013. július 7., vasárnap

13. fejezet - Hogyan tegyem tönkre a nővérem életét?

HOGYAN TEGYEM TÖNKRE A NŐVÉREM ÉLETÉT?
Keke


A falnak dőlve vártam, kezeimet a zsebembe csúsztattam. Elővettem egy cigit, majd meggyújtottam és beleszívtam. Kifújtam a füstöt, ami táncolva tűnt el a levegőben.
Pár perc múlva megpillantottam egy barna hajú, gyönyörű kék szemű férfit, aki felnézett a mögöttem lévő épületre, majd sóhajtott és tovább ment. Izmos és jó képű volt. Ha nem vártam volna valakire, biztosan rámozdulok.
Hallottam magam mögött egy ajtó nyikorgását, mire átnéztem a vállam felett. Mis barátja, Luca jött ki onnan, öltönyben, összeborzolt hajjal. 
- Szia - léptem elé, majd elmosolyodtam.
- Mit akarsz? - húzódott ajka sármos mosolyra.
- Mindent, amit te adhatsz - kacsintottam, majd beleszívtam a cigimbe.
Luca felnevetett, majd kikerült és ment tovább. Megfordultam és követtem.
- Hozzád megyünk? - kérdeztem, mikor utolértem. 
- Megyek - javított ki, vigyorogva.
- Gonosz - dugtam ki a nyelvem.
Luca befordult a sarkon, majd megállt egy fekete Audi mellett. Fütyülni kezdtem.
- Szép kocsi.
- Bizony - mondta, majd beült, mire én feltéptem az anyósülés felőli ajtót és beültem a kocsiba.
- Mehetünk - mosolyogtam, mire Luca csak a fejét rázta.

*

Luca ajkaihoz nyomtam az enyémet, míg az ő keze a fenekemen pihent. Nyelve durván játszott az enyémmel, ami felizgatott. Egyik kezével a pólóm alá nyúlt, míg a másikkal kinyitotta az ajtót. Betámolyogtunk a lakásába, majd a lábával becsukta az ajtót a kulcsot pedig ledobta a földre. Eltávolodtam kicsit a fiútól, de csak annyira, hogy Luca le tudja venni a pólómat. Ajkai a nyakamon barangoltak, amiket én halk nyögéssel díjaztam. Ledöntött a kanapéra és felém emelkedett. Szétnyitotta a lábaimat és közéjük telepedett. Lekapta magáról a pólóját, míg én megszabadultam a melltartómtól. Felsőteste izmos és kidolgozott volt, amit nem bírtam pusztán nézni. Nyalogatni kezdtem a nyakát és a mellkasát, míg ő kezeivel a mellemet simogatta. Halkan nyögtünk, Luca lehelete végigfutott a nyakamon. Kezei a mellemről a hasamra tértek, onnan pedig a nadrágomhoz. Gyorsan kikapcsolta majd lehúzta rólam, majd ugyanígy a bugyit is. Hirtelen felállt, majd felkapott. Lábaimat a dereka köré kulcsoltam, majd ő durván nekinyomott a falhoz. Fájt, de még izgatóbb volt. Harapdálni kezdte az ajkamat, a nyakamat és a mellemet. Hihetetlen gyorsasággal bevitt a konyhába, majd letett a pultra és levette a nadrágját. Benyúltam az alsónadrágjába, kezeimmel pedig az érzékeny pontját simogattam, amit ő apró, férfias nyögésekkel díjazott.

*

Hangosan nyögtem, míg megkörnyékezett az orgazmus. Körmeimet a fiú vállába mélyesztettem, lábaim pedig elgyengültek. Luca és én egyszerre mentünk el, mire hangosan felsikoltottam. A fiú gyorsan eltávolodott tőlem, míg én meztelenül ültem a konyhapulton, kezeimmel támasztottam ki magam és hangosan ziláltam. Luca felkapta magár a ruháit, majd leült az egyik székre és meggyújtott egy szál cigit.
- Mischát akarod ezzel idegesíteni? - kérdezte.
- Dehogyis - kezdtem hazudni nyájasan. - Azért mert szeretlek. Mi másért?
Nem bírtam ki nevetés nélkül.
- Tudod mi fáj a legjobban a nővérednek, igaz? - sóhajtott. - Okos lány vagy te.
- Ha nem mondod, el sem hiszem - motyogtam. Most, hogy keféltem Luca-val, már nem is érdekelt annyira. Leugrottam a pultról, majd felöltöztem. Kikaptam a fiú kezéből a cigit, majd elköszöntem és ott hagytam Luca lakását. Arcomra akaratlanul is gonosz mosolyt festettem.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    1. túl sok majd-ot használtál a szövegben ezen szerintem javíts, mert így nem lesz olyan "élvezhető" az olvasás meg az írásod sem.
    Most magáról a fejezetről: 1. még mindig utálok Keke-t, mocskos ribanc... komolyan mondom ki kéne már nyírni... -.-"
    2. most nagyon csalódtam Luca-ban hogy tehet ilyen Mischa-val mikor tudja mennyire fontos neki... meg tudta Keke tervét is, de még is...
    áááá most megint csak sokkolódtam!!! következőt is hozzad!! :D

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia!
      Köszönöm, megfogadom a tanácsod ^^
      Ma hozom a kövit :)

      Törlés
  2. Szia! :D

    Adom Anasztázia véleményét: Keke egy ribanc -.-
    Nem elég, hogy Endie ilyen csúnyán átbaszta Miscát, most Luca is elárulta.
    Kíváncsi vagyok mi lesz ebből :P

    Love, Riley Anne


    Ui.: Szerintem tudod, de már szinte megszokott, hogy leírom: Kék szeműt akarok :'(
    Uui.: Hmmm... Kék szemű :3 :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!:D

      Bonyolódni fognak a dolgok, terveim szerint:)
      Köszönöm, hogy olvasol ^^

      Törlés