2013. július 18., csütörtök

20. fejezet - Miranda visszatér

Mielőtt elkezdeném írni az újat, szeretném kitenni ezt a díjat, nagyon-nagyon nagy örömre:

Nagyon köszönöm Natalie-nek, nagyon jól esik ^^


Akkor jöjjön a 20. fejezet:DDD

MIRANDA VISSZATÉR


Boldogan és vigyorogva léptem ki a Night Club ajtaján és úgy döntöttem, ezt muszáj valakivel megünnepelnem. Felpattantam az én egyetlenemre, majd Luca háza felé vettem az irányt. Úgy is régen láttam már a fiút. 
Az út közben nem vettem fel bukósisakot, inkább élveztem, ahogyan a szél belekap a hajamba és végigsimít az arcomon. Harminc percnyi motorozás után, végre megérkeztem a fiú házához. Odaértem az ajtó elé, majd bekopogtam, de semmi. Ezt újra megismételtem, de Luca nem nyitott ajtót. Lenyomtam a kilincset és legnagyobb meglepetésemre nyitva volt.
- Luca! Bejövök! - kiabáltam, de amint beléptem az ajtón, hirtelen lefagytam.
A kanapén Luca feküdt, rajta pedig az ex-barátnője, Miranda ugrált.
- Mi a fasz? - nyögtem lassan, míg Luca kikerekedett szemekkel bámult engem.

*

Pár perc után, mikor Miranda bement a fürdőbe, Luca állt előttem, teljesen zavarban.
- Nem tudom mit mondjak - hebegtem, teljesen elképedve. Úgy éreztem, minthogyha a szívem összeszorult volna és alig kaptam levegőt.
- Nem kell mondanod semmit - vont vállat az elpirult fiú. - Miért jöttél?
- Az most mellékes - emeltem fel a hangom. Folytattam volna, de Miranda pont akkor lépett ki a fürdőszobából egy kék köpenyben. Kecses léptekkel elém sietett, barna fürtjei minden lépésnél megremegtek. Ahogyan közelebb ért, észre kellett vennem, hogy a lány gyönyörű. Pontosan olyan volt, mint egy modell. Csokoládébarna szemekkel, hullámos, mogyoróbarna hajjal és napbarnított bőrrel. Ezzel ellentétben nekem sápadt, fehér bőröm van és fakó, fekete hajam.
- Szia, Miranda vagyok - villogtatta rám tökéletesen fehér fogait.
- Tudom, a lány, aki megcsalta Lucát az egyetemi tanárával? - kérdeztem gúnyosan.
Miért csinálom ezt? Miranda nem tett ellenem semmit és nagyon rendes lánynak tűnik. Miért vagyok vele ilyen ellenséges?
- Mis! - szólt rám Luca, majd Mirandához fordult. 
- Jobb ha most elmész. Meg kell beszélnem vele valamit - majd szájon csókolta. - Hívni foglak.
Miranda bólintott, magára kapta a ruháit és már el is tűnt.
- Most akkor ti ... ? - kezdtem, de a fiú félbeszakított.
- Tegnap találkoztam vele az egyetemen. Elmentünk ebédelni és ... most újra együtt vagyunk.
Nem tudtam megszólalni. Levegőt sem tudtam venni.
- Erről amúgy is beszélni akartam veled - sóhajtott jelentőségteljesen, majd a földet kezdte bámulni. - Elég komolyan tűnik most, vagyis ... nem akarom vele elrontani.
- Mit akarsz ezzel mondani? - kérdeztem, de úgy is tudtam a választ.
- Hát ... jobb lenne, ha újra csak barátok lennénk - hadarta, miközben nem nézett a szemembe.
Egy ideig nem tudtam mit csinálni. Csak bámultam magam elé, nem fogtam fel, amit a fiú mondott. 
- És mi van azzal, hogy el veszel feleségül? - bukott ki belőlem, mire Luca csak csodálkozva pislogott.
- Nem mondtál igent - hajtotta le a fejét.
- De nemet sem!
- Sajnálom Mis ... - kezdte, de félbeszakítottam. 
- Mindegy - mondtam, majd megfordultam és kinyitottam az ajtót. - Legyetek boldogok! Gratulálok hozzá!
Majd becsaptam magam mögött. Egy ideig még vártam, hátha Luca utánam jön, de nem így tett. Letöröltem a könnyeimet, majd felpattantam a motorra és hazafelé vettem az irányt, miközben azért imádkoztam, hogy Sam otthon legyen.

6 megjegyzés:

  1. Szegény csaj.barmint Mis.Luca hogy tehetett.ilyet? Csalódtam benne.:/

    Koviit?

    VálaszTörlés
  2. :(( Ez most picit lehangolt... pedig annyira szerettem Lucát, erre visszafogadja azt a kurvát. Óó.. minimum egy gyomorszájon rúgást érdemelne. (amúgy ezt a "gyorsan kövit" fejezzétek már be, hát nem hiszem el, már engem idegesít:D)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Először is, grat a díjhoz^^ Nagyon, nagyon megérdemled ;D
    Hát, Lucás részt kértem, és tá-dámm :$ Egy eszméletlenül jó Lucás rész *--*
    Hiányzik Endie :'( xD Nem hiszem el, hogy csak 8 - valószínűleg - lány van, akiknek a rossz pasik jönnek be :3
    Hmm... rossz kék szemű :3 :DD
    És a vége... még én is csalódott vagyok, mint a Team Endie legaktívabb tagja... vagy mi :DD
    Akkor a Team Luca meg valószínű Anasztáziáé :s Na, megvannak a vezetők, most jöhet a háború :$ :D
    Győzedelmeskedik a Team Endie :$ muhaha :D

    Várom a folytatást *--*
    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először is én is gratulálok a díjhoz! Tényleg nagyon megérdemled!! :)
    Most nagyon nagyot csalódtam Lucaban... Hogy tehette ezt Mischaval... :'( Minimum egy hajtépés és kórházba jutattás jár az új csajnak...
    Lesz Anasztázia nevű csaj?? xD
    uhh amúgy jó tudni hogy Team Luca csoport vezetője lettem... x'D köszi Riley a kinevezést xD (Y)
    uhh és Team Luca fog győzni!! ahogy Riley szokta írni: "muhahahaaa"
    Siess a kövivel nagyon!!! Várom már *-*

    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Elképesztő lett!!! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés