2013. július 29., hétfő

26. fejezet - Az éjszakában

AZ ÉJSZAKÁBAN



Boldogan megyek munkába azóta. A kis csitrik minden lépésemet rettegve figyelik, bármit mondok nekik, azt egy pillanat alatt megcsinálják. Rettegnek a zsaruktól. Egy kis pisztoly pedig a táskámban csücsül, ha megint megpróbálnának megölni. De nem mernek.
A munka azóta sokkal szórakoztatóbb. Aronnal jókat tudok csevegni, Freddie pedig minden nap perverz megjegyzéseket küldözget felém, de azokat én csak bóknak veszem. Végre úgy érzem, kezd rendbe jönni az életem. Már amennyire rendbe tud jönni. Azóta egyetlen egyszer sem gondoltam Luca-ra.
Endievel voltam. Mindketten tudtuk, hogy nem komoly és, hogy azért vagyok vele, mert szeretetre vágyom. Azt hiszem, ő így fogalmazott.
Sammal pedig szinte minden este buliztunk. Legalábbis otthon. Ittunk, cigiztünk, füveztünk, sütit majszoltunk és beszélgettünk. Azt mondta, hamarosan lesz egy koncertje és szeretné, hogy elmenjek. Adott is két jegyet.
- Tudom, hogy Endie-vel vagy meg minden, de én Lucat jobban bírom! - kacsintott, mikor átadta a jegyeket.
- Jelenleg nekem Endie megfelel. Ki tudja Luca mit csinál a kis barátnőjével - hajtottam hátra a fejem a kanapén, miközben jókorát beleszívtam a cigimbe.
- A pasik idióták! Ezért is szeretem a lányokat. Jobb az összhang - mondta, majd nyomott egy puszit a számra.
- Tudom. Ennek ellenére én mégis srác párti vagyok. Mégis mi van velem? - nevettünk fel egyszerre.
Sam pár perc múlva felpattant, majd jelentőségteljesen rám mutatott.
- Unom már, hogy sosem lépünk ki a házból. Menjünk bulizni! Nem rég nyílt egy hely. Szar a zene, de jó drogokat adnak és a pasik sem híztak el! A csajok pedig annál jobbak.
- Igazad van, neked is kéne már egy barátnő.
- A húgodat szerettem - vont vállat. - De azt hiszem, őt elfelejthetem.
- Pontosan!

*
Sam segített ruhát választani. Egy piros topot vettem fel, ami csak a melleimet takarta és egy nagyon tapadós, bőr nadrágot, amit alig sikerült felhúznunk. Plusz egy fekete magassarkút. Felkent egy kis sminket a szemhéjamra és egy kis rúzst az ajkaimra, a hajamat pedig lófarokba kötötte. Miután végzett velem, nem ismertem magamra.
- Sam ...
- Igen? - kérdezte vidáman.
- Úgy nézek ki, mint egy kurva.
- Az is vagy, nem? - kacagott és nem engedte, hogy ruhát cseréljek. Végül ő is magára kapott egy miniszoknyát és egy rózsaszín pólót, majd elindultunk.
Felpattantam a motoromra, Sam pedig mögém és elirányított arra a helyre. Már pár utcányira onnan is hallottunk, ahogyan dübörög a zene.
Mikor odaértünk, egy hatalmas embertömeget láttunk, az épületet pedig alig. Mikor közelebb mentünk, megpillantottunk egy táblát, amire kivilágított betűkkel írták, hogy: "Famous."
- Szerinted bejutunk? - kiabáltam túl a zenét.
- Csak nyugi - mondta, majd átmasíroztunk a tömegen és megálltunk a kidobó ember előtt.
Fehér férfi volt, fekete ruhában és napszemüvegben. Kopasz fején csillogtak az izzatáságcseppek.
Sam a következő pillanatban felhúzta a pólóját, a melltartójával együtt, mire a pasi csak annyit reagált, hogy lejjebb húzta a szemüvegét.
- Te is! - kiabált rám.
- Mi? - de mielőtt bármit is reagálhattam volna, Sam felhúzta a toppomat, mire az izomagy kinyitotta előttünk az ajtót.
- Ezt nem említetted! - kiabáltam túl a zenét, mikor beléptünk. Sam nem válaszolt, csak rögtön a pult irányába indult, ahol rendelni kezdte a piákat. Leültünk a bárszékre, és egymás után ittuk a feleseket és a különböző piákat.
Pár perc múlva a táncparketten találtam magam, Sam pedig eltűnt, míg én egy ismeretlen fiúval táncoltam. Az agyam zsongott, a világ elmosódott a szemem előtt és csak úsztam az árral.
A következő, amire feleszméltem, hogy a fiú bedugja a nyelvét a számba.
Istenien csókol!
Kezei a fenekemen és a pólóm alatt kalandoztak, míg nyelve szenvedélyesen játszott az enyémmel.
- Lelépünk? - kérdezte, mire én csak bólogatni tudtam.

*

Másnap reggel egy ismeretlen szobában ébredtem. Hányingerem volt, az egész testem zsibbadt, a fejem pedig pokolian fájt.Alig bírtam mozdulni.
Megbillentettem a fejem, aztán megpillantottam egy ismeretlen fiút, nekem háttal. Dús fekete haja volt, meztelenül feküdt mellettem. És én is meztelen voltam.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát fúúú.... valahogy megint nem jutok szóhoz...
    az új blog nem rossz bár kissé fura így első ránézésre... durva egy fantáziád van az tuti!! uhh és légyszi majd fejtsd ki hogy kerül oda arra a helyre a főszereplőd...mert így kissé zanzás nekem :D xD
    még mindig sajnálom, hogy Mischa Endievel van :/ viszont maga a srác akiről Endiet mintáztad... hát hogy is mondjam 2. álmaim pasija lett.... *-* xD
    Luca ugye még lesz valamelyik fejezetben? hmm...Luca...??megint kínozni akarod a Luca fankokat, velem az élen?? hmmm...remélem nagyon, hogy igen...
    ki ez az új gyerek?? o.O Mis nagyon bele tud válogatni...
    siess a következővel!!!

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami fenomenális lett! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Nem tudom, miért -lehet, hogy hülyeség- de van egy olyan érzésem, hogy az ismeretlen pali nem is olyan ismeretlen... mondjuk Luca. :P Lehet, hogy nem így van, de jól hangzik. :D

    VálaszTörlés
  4. Ajjj...megint elérted h ezek után 5 percenként nézegessem h van-e uj rész.... egyszoval k*rva jo lett :$$$$
    Az uj blogodrol...nekem a kép alapján bejön,de nem irja ki nekem a prologust.... :'( de tuti olvasni fogom :$$ ♥
    H.

    VálaszTörlés