2013. július 31., szerda

27. fejezet - Egy nap, csak veled!

EGY NAP, CSAK VELED!


Gyorsan felpattantam és magamra csavartam a takarót. Egy ideig csak álltam és bámultam a fiút, aki halkan szuszogott. Majd mozgolódni kezdett. Ásított egyet, majd megfordult és megpillantottam az arcát.
- Mi a fasz? - szaladt ki lassan a számon, mikor megláttam Luca döbbent tekintetét.
- Mis?! - a fiú gyorsan felpattant és teljesen meztelenül megállt előttem pár lépéssel. A térdem és a kezeim elgyengültek, a takaró a földre pottyant és pedig a földre rogytam.
- Ez ... hogy történhetett meg? - nyögtem.
A fiú szólásra nyitotta a száját, de csak hebegett össze-vissza, nem tudott kimondani egy értelmes szót sem.
Szívem összeszorult, alig kaptam levegőt. Úgy éreztem, lángol a testem.
- Tegnap ... te ... ? - kezdte a fiú, aki megfogta a homlokát, majd leült az ágy szélére. - Ott voltál? Abban a buliban?
- A Famous-ben. Esküszöm, hogy nem tehetek róla. Be voltam rúgva. Sam mindent megitatott velem, azt sem tudtam hol vagyok - kezdtem őrülten magyarázkodni, miközben a fiú felállt és elém térdelt.
A szemeimbe nézett és elnézően mosolygott.
- Úgy tűnik, mindig megtaláljuk egymást - kezét az arcomra helyezte, majd lassan megcsókolt.
Kikerekedtek a szemeim. Elfelejtettem lélegezni és csak bámultam magam elé, míg a fiú nyugodt arccal és csukott szemmel játszott a nyelvemmel.
Elszakadtam tőle, majd felpattantam.
- Ez ... - nem tudtam befejezni, nem tudtam, hogy mit mondjak.
Felkaptam a ruháimat és próbáltam felráncigálni magamra, kevés sikerrel.
- Mit csinálsz? - nevetett a fiú.
- Próbálok elmenni innen, amilyen gyorsan csak lehet - ekkor odakúszott hozzám a földön, megragadta a csuklóm és lehúzott maga mellé. Mielőtt bármit is tudtam volna csinálni, magához húzott, fejét pedig a hajamba túrta.
- Miért mennél el? - dünnyögte.
- Miranda miatt - sóhajtottam.
- Nem érdekel Miranda - csókolta meg a fülemet.
- Mi a fene? - nevettem fel gyötrelmesed. - Eddig még érdekelt.
- Csak te érdekelsz.
- Ezt nem azért mondod, mert lefeküdtem veled?
- Azért mondom, mert szeretlek!
Nem tudtam megszólalni. Csodálkozva pislogtam és csak bámultam magam elé. Sosem gondoltam volna, hogy pont Luca fogja nekem először ezt mondani.

*

Forró vízben áztattam a testem, majd hátradöntöttem a fejem és becsuktam a szemem. A habok a víz felszínén csiklandozni kezdték a mellkasom.
- Nehogy elaludj! - suttogta Luca közvetlenül a fülembe, majd megcsókolta a nyakamat.
- Hogy is tudnék, mikor egy félistennel fürdök? - vigyorogtam el.
Kinyitottam a szemem és megláttam magam előtt Luca sármos vigyorát a gyér világítású fürdőszobában.
- Miért pont egy hotel? - kérdeztem nevetve.
A fürdőszoba igazi luxus volt. Fehér csempe, világoskék tapéta, porcelán vécé, kád és mosdókagyló. Olyan volt az egész, mint amilyenről gyermekként álmodoztam.
- Mindig hotelba hozom az egy éjszakás kalandokat - vont vállat.
- Ó, szóval egy éjszakás kaland lennék?
- Minden éjszakára tartok rád igényt - festett kaján mosolyt az arcára, majd egy csókot nyomott a számra.
- Csak éjszakára? - dünnyögtem két csók között.
- Minden nap minden percében.
- Azt hiszem megunnálak.
- Majd teszek róla, hogy sose unj meg - mondta, majd csókolgatni kezdte a nyakamat, a mellkasomat, a melleimet és a köldökömet, amit halk nyögésekkel díjaztam.

*

Szinte egész nap a kádban, vagy az ágyban voltunk, teljesen meztelenül. Élveztünk egymás társaságát és, hogy teljes huszonnégy órára megkaptuk a szobát.
- Mi lesz Mirandával? - dünnyögtem, míg Luca mellkasán nyugtattam a fejem.
- Dobom. Mi lesz Endievel? - suttogta a hajamba.
- Azt hiszem mennie kell. Bár nehezen fogom elfelejteni a gyönyörű szemeit - kuncogtam vidáman.
- Majd segítek elfelejteni - nyalta meg az ajkaimat.

4 megjegyzés:

  1. Ááááááá *---*
    Imádlak. :D És igazama volt, mégsem volt az olyan hülyeség! :DD xd

    VálaszTörlés
  2. Szia Blue!!!
    ááááh imádlak!! nagyon imádlak!! végre Luca és Mis össze jöttek *-* (bár szerintem nem örökre, sajnos!)
    Luca dobja Mirandát Mischa meg Endiet és happy end :D
    ááááh imádlak, imádlak nagyon imádlak!!! *-* *-* Luca *-* *-*
    siess a következővel, remélem még Luca-s lesz és végre minden happy lesz!
    ui.: imádom Lucat és remélem most Riley megpukkad :P és imádlak xD

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Viiii de joooo *o*o* luca ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Csak sírok, és sírok... na, jó, ez nem igaz, de egyszerre két csalódás is ért... 3 fejezet van hátra, ráadásul Luca... bár.. így a végére... basszameg, legyenek boldogak, majd én kiengesztelem Endiet *-* Az lesz a folytatás :$ nem muszáj megírnod, maradjon titok a perverz fantáziám :3 muhaha :DD
    Ííp, remélem azért beteszel valami csavart a végére *-*
    És várom az új történeted, mindegy, melyik lesz az a kettő közül :DD

    Love, Riley Anne

    Amúgy észrevetted, hogy csütörtökön siránkoztam a péntek miatt? :DD
    Rettenetesen szétszórt vagyok ._.

    VálaszTörlés