2013. július 3., szerda

Díj - Második


Köszönöm ezt a díjat Eminek:3
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.
 4. Küld tovább 11 embernek! ( Akitől kaptad azt alap, hogy nem lehet visszaküldeni )


11 dolog rólam:
1. Kék a szemem
2. 13 éves vagyok
3. Imádom a teát
4. Kocka vagyok
5. Szeretek Sims-ezni, GTA-zni és WoW-ozni
6. Állatbolond vagyok
7. Van egy kutyám, egy macskám és egy hörcsögöm
8. Nem szeretem a hosszú filmeket
9. Imádom a Hollywood Hírügynökséget
10. Szeretek kritikákat olvasni, írni
11. Egész nap pizsamában ülök a gép előtt

Válaszaim:
1.Van szerencse számod? - A nyolc :D
2. Van testvéred? - Van.
3. Hogy vagy? - Élek :D
4. Kedvenc blog? - Nincs.
5. Kedvenc modelled? - Cara Delevingne
6. Hány blogod van? - Jelenleg egy a sajátom, kettőben pedig szerkesztő vagyok:D
7. Kedvenc sorozatod? - Grace klinika:D
8. Facebook vagy Twitter? - Fb
9. Pepsi vagy Coca-cola? - Coca-cola. A Pepsi nem kóla:D
10. Kedvenc évszakod? - Nyár
11. Hány éves vagy? - 13:D

Nem tudom kinek küldhetném tovább, szóval ez megint kimarad, bocsi :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése