2013. július 3., szerda

9. fejezet - Mindent megteszek érted!

MINDENT MEGTESZEK ÉRTED!
Sam



Csak álltam és néztem, ahogyan Mist elviszik a villogó rendőr autóban és eltűnik a következő saroknál. Az emberek egy ideig bámulták, majd mentek a dolgukra, mintha semmi nem történt volna. Láttam, ahogyan Mist elhurcolják, én pedig nem tettem semmit. Elbuktam, mint legjobb barátnő. 
Könnyeim hirtelen utat törtek maguknak és gyorsan szántották végig az arcomat. Tombolni akartam, sikítani, de nem voltam rá képes.
Valamit tennem kell!
Felrohantam a lakásba. Emlékeztem, hogy Mis beszélt a legjobb barátjáról, aki ügyvédnek tanult. Ő az egyetlen reményem. 
Szemeimmel Mis táskája után kutattam, majd megakadt a szemem egy barna, szakadt - feltételezem lopott - kis tasin. Odarohantam, majd kapkodva kiborítottam a tartalmát a kanapéra. Fű, cigi, parfüm, telefon, két tárca és egy szakadt nyaklánc feküdt a kanapén. A füvet elrejtettem, majd felemeltem az egyik tárcát, amiben Mis iratai voltak. Majd a másikat, mely egy Daniel Vasquez nevű fiúé volt. Ha jól hallottam, Ő volt az a fiú, aki eltűnt.
Istenem, Mis, mibe keveredtél?
Fogtam a tárcát, kiszedtem belőle a pénzt, meg amire még szükség lehet, majd elégettem. A telefon után nyúltam. A híváslistán keresgéltem és mindenkit felhívtam. Mis nem árulta el a legjobb barátja nevét.
- Sziaa, Mis cicaa! - hallottam egy nyájas hangot a telefonban.
- Te vagy Mis legjobb barátja? - hadartam bele. - Aki ügyvédnek tanul?
- Igen. Te ki vagy?
- Mis legjobb barátnője. Misről van szó. Bajban van!
- Miféle bajban? - hangja idegességről árulkodott.
- Hol laksz?

*
Életemben nem motoroztam még, de ehhez képest elég jól ment. Csak két kocsinak mentem neki és csak egyszer estem el, de szerencsére senki nem látta. Belehaltam volna a szégyenbe. Mikor elérkeztem a megadott címre, rögtön becsöngettem. Egy kicsi, kék ház előtt álltam. Családi ház, nagy kertel. 
Hirtelen kinyitódott az ajtó és egy félmeztelen, fekete hajú fiú állt előttem. Végigjárattam rajta a szemem, ahogyan ő is rajtam.
- Gyere be! - mondta, majd besiettem és helyet foglaltam a kanapén. Körbenéztem. Előttem egy üveg asztal állt, rajta piákkal és fűvel és egy nagy-képernyős tévé. A nappaliba benyitott a konyha, aminek csak a felét láttam.
- Sam Black vagyok, pár hete Mis-nél élek.
- Luca Fleck - bólintott, majd helyet foglalt mellettem és szemtelenül közel hajol az arcomhoz. - Vajon Mis miért nem említette, hogy ilyen szexi barátnője van? - majd megnyalta az arcom, amitől kirázott a hideg.
- Mert ez a barátnő leszbikus - nevettem fel, majd arrébb ültem.
- Engem nem zavar - vont vállat, majd megfogott egy boros üveget és kortyolni kezdett belőle. - Mi történt?
- Mist elvitték a zsaruk. Azt mondják, hogy valaki eltűnt és ő látta utoljára. Segítened kell!
- Istenem, ez a lány - csapott a homlokára.- Mindig a bajt keresi. 
- Segítesz? - pislogtam rá, aki egy ideig nézett engem, majd bólintott.
- Nem hiába tanulok ügyvédnek - sóhajtott. - Nálad van Mis telefonja?
Bólintottam.
- Hívj fel annyi embert, amennyit csak tudsz! Alibit kell neki biztosítani és pár jó barát szavára, akik holtbiztosak benne, hogy Mis sosem tenne ilyet.
- Mindent megteszek! - mondtam, majd hívogatni kezdtem az embereket, míg Luca egy papírra írogatott, mindenféle dolgot, amit én nem érthetek.
- Neked is nagy szereped lesz! - dünnyögte a fiú, úgy, hogy rám sem nézett.
- Nekem?
- Persze. Hisz te vagy a nagy Samara Black, nem igaz? - vigyorodott el. - Láttalak pár felnőtt filmben, a rajongód vagyok!
Felnevettem.
- Viszont rólad csak jókat hallani! Te vagy a kislányok kedvence meg minden ilyen szar. Neked is részt kell venned és beszélned kell a tárgyaláson.
- Értem.
- Ne aggódj! - hajolt oda hozzám, majd végigsimított az arcomon. - Mindent megteszünk érte!
- Igen! - mondtam, majd fogtam egy üveget és lehúztam a tartalmát.



6 megjegyzés:

  1. Jó rész volt! A kövit most!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Holnap hozom a kövit és örülök, hogy tetszik ;)

      Törlés
  2. Szia :D

    Rájöttem valamire: Szerintem te direkt kínzol minket azzal, hogy rövid részeket írsz... mondhatom, egyáltalán nem szép gesztus! :DD
    Mindenképpen siess a kövivel *--*

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!:D
      Remélem, azért nem szenvedsz nagyon xd Vicceltem:D
      Holnap hozom a kövit :DD

      Törlés
  3. Szia!
    Ahhoz képest, hogy 13 éves vagy... (amin nagyon meglepődtem kb. sokkot kaptam!!) nagyon sok olyan témában jártas vagy amiben nem kellene korodat illetően. Ami viszont pozitívum, hogy nagyon tehetséges vagy és szerintem jó író lennél/vagy.... :) nagyon imádom amit írsz, más nem lett volna képes szerintem ennyire őszintén és brutálisan megírni ezeket... valahogy úgy érzem ebből egy világkritikás regény simán kijöhetne :D
    És most a fejezetről: Sam nagyon jófej barátnő és Luca ooohh *-* végre egy leírást is kaptunk Luca házáról.. azt hiszem elég sok embert össze tudnak toborozni Mish védelmére ;)
    siess a következővel!!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia!
      Igen, páran megjegyezték már, hogy 13 éves létemre ilyeneket írok, de valahogy ezt közelebb érzem magamhoz, mint a tündérmesés fanfictionok világát:D
      Nagyon örülök, hogy tetszett és remélem a következő is tetszeni fog ^^

      Törlés