2013. július 9., kedd

15. fejezet - Csak bosszú volt?

CSAK BOSSZÚ VOLT?


Miután jól kisírtam magam Sam vállán, rögtön a motoromra pattantam. Luca magyarázattal tartozik. Szívem és kezeim remegtek, így csak nagyon lassan mertem menni. Nem volt szükségem egy balesetre, főleg arra nem, hogy kitörjem a nyakam.
Amint Luca házához értem, rögtön bekopogtam. De nem nyitotta ki. Addig-addig vertem az ajtót teljes erőmből, míg elfordította a kilincset és kitámolygott a házból.
Arcára fáradtság ült ki, szemei alatt halvány karikák húzódtak.
- Hm? Mis? Mit keresel itt? - nyögte halkan, majd ásított.
- Magyarázatot - vágtam rá, majd kikerültem az alsónadrágos fiút és beléptem a lakásba.
- Mivan?
- Miért Keke? Annyi lány van a világon! Miért pont ő? - hadartam mérgesen, szinte kiabáltam. A fiú szemeiből rögtön kilibbent az álmosság, felegyenesedett és engem nézett.
- Amiért lefeküdtél Beck-el - mondta, rezzenéstelen arccal.
Egy ideig csak pislogtam, majd hangosan elnevettem magam.
- Ez a kifogásod? - kacagtam.
- Ez.
- Komolyan gondolod?
A fiú bólintott, majd sóhajtott.
- Valahogy ... azt hiszem ... féltékeny lettem - fordította el a fejét, arcára pedig egy kis pír ült ki.
- Féltékeny? - fojtottam magamba a nevetést.
Luca elszégyellte magát, ilyenkor pedig átkozottul aranyos volt. Mint egy kisfiú, aki rossz fát tett a tűzre.
- Te is mindig lefekszel más lányokkal - jelentettem ki.
- Az más.
- Miért lenne más? Te megdughatsz másokat, én viszont egyetlen férfira se nézzek rá?
A fiú egy ideig gondolkozott, majd jelentőségteljesen rám pillantott, amitől nagyot ugrott a szívem.
- De ez lehetetlen, igaz? - pislogott.
Hangosan felnevettem.
- Ütődött - vigyorogtam, bár még mindig fáj, hogy a húgomnál keresett boldogságot. Majd odasétáltam hozzá, kezeimet a nyaka köré fontam és megöleltem. Ő is magához húzott, fejét pedig a vállamra helyezte.
- Te vagy a legjobb barátom, Luca. Nem akarlak elveszíteni. Nélküled nem bírnám ki az életem - suttogtam, mire ő még erősebben szorított.
- Légy a feleségem!
Szemeim kitágultak és magam elé bámultam. Egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni, szívem pedig őrült módjára kalimpált. Lábaim megremegtek, a gyomrom pedig összeszorult.
- Mivan? - suttogtam erőtlenül.
- Gyere hozzám - duruzsolta a fülembe.
Gyorsan eltávolodtam a fiútól, hátraléptem pár lépést, majd rá néztem. Halványan mosolygott.
Istenem, de jóképű!
Aztán felnevettem.
- Jó vicc!
De Luca megrázta a fejét.
Csak nem gondolja komolyan?
- Igen? - fontam össze a kezemet - és hol a gyűrűm?
- A boltban - vigyorgott.
- Azt hittem letérdelsz elém, rózsával a szádban, míg valaki hegedül a háttérben - húztam fel a szemöldököm, miközben gúnyosan mosolyogtam.
- Ha gondolod - vont vállat.- De tudom, hogy nem szereted az ilyesmit.
- Nem is - nevettem. - De azért megpróbálhatnál hiteles lenni.
Leültünk a kanapéra, majd Luca megbontott néhány piát és iszogatni kezdtünk. Bor, whiskey, martini. A fiúnál mindenféle pia megtalálható.
Luca egyik kezével megfogta az államat, majd felemelte, míg a másikkal öntötte a bort a számba. A fele az arcomon folyt lefelé, amit a fiú gyengéden lenyalt rólam. Órákig ültünk ott, iszogattunk, cigiztünk, míg végül újra az ágyban találtuk magunkat.

10 megjegyzés:

  1. Elképesztő lett! Siess a kövivel! Keke merre lett?

    VálaszTörlés
  2. Nem köszönök, mert haragszom rád!
    Hogy tudsz így az idegeinken táncolni? Ez nem igazság! Akkor most összeházasodnak?; mi lett Kekével?; és hol van ilyenkor az én drága kék szeműm, hogy jól képen törölje Lucát, hogy Mischához ne nyúljon, mert az övé?! :DD
    De még így is fantasztikus lett! ... Erre kéne egy új szó :/
    Frenetikus? :D Még hozzá kell szoknom :DD

    Nagyon, nagyon várom a folytatást! *--*
    Love, Riley Anne


    Ui.: Észrevetted, hogy lemaradt a "hmm... kék szemű :3"? :D
    Uui.: Hmm... kék szemű :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Riley!:D
      Nagyon örülök, hogy tetszik^^
      Lesznek még bonyodalmak és nem kis féltékenységek is:DD

      Törlés
  3. Nagyon imádtam! :DD Köviiit!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Az első 4 részt még régebben olvastam (nem is volt az olyan régen), most meg visszanéztem a blogodra, és egyszerre olvastam el a maradék részeket, és... Úristen, nagyon jók! *----*
    Team Luca! *-*
    Ui.: Este nem nagyon tudok fogalmazni, mert fáradt vagyok, úgyhogy azt ne nézd. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szandra!
      Nagyon örülök, hogy tetszenek^^ Remálem a többi részre is maradsz:D

      Törlés
  5. Szia!!!
    Valahogy nem tudok más mondani erre a részre csak annyit, hogy... azt a k*rva!!!
    ááááh imádtam a mostani részt!!! EZ MOST KOMOLY??? Luca tényleg megkérte Mishca kezét??? :O :D azt hiszem most csak ujjongani tudok az örömtől!! :D
    engem hidegen hagy, hogy hol van Endie vagy mit csinál!!!
    Keke meg remélem végleg eltűnt a nővére életéből!!! Ne legyen már öngyilkos, inkább dögöljön bele az egyik szexbe a partnere miatt, ha már mindenkivel ezt csinálja!!!
    Kövit, kövit, KÖVIIITTTT AKAROK MOST!!!! :D SIESS VELE!!! :D
    U.I.: TEAM LUCA LETTEM EGY ÉLETRE!!! *-*

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anasztázia:D
      Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed ^^
      Igazából, én is Team Luca vagyok, annak ellenére, hogy én írom xd
      De ez nem jelent semmit, bármi megtörténhet még :D

      Törlés