2013. július 12., péntek

17. fejezet - Egy váratlan megmentő

EGY VÁRATLAN MEGMENTŐ


Mikor magamhoz tértem, egy félhomályban fürdő szobában feküdtem, egy rendetlen ágyon. Pislogtam párat, míg szemem megszokta a sötétséget, majd körbenéztem, amennyire tudtam. A barna falak több helyen lekoptak, néhol kiesett belőlük egy darab. Csupán egy ablak volt az egész szobában. Le volt húzva a roló, csupán a kisebb réseiből áradt be a napfény. Fel akartam kelni, de rá kellett jönnöm, hogy az egészt testem megbénult.
Biztos attól a szartól, amit beadtak.
Nem akartam kiabálni, mert akkor az elrablóm meghallja, hogy felébredtem. De valahogy muszáj volt kijutnom. Próbáltam megerőltetni magam, de csak annyit értem el, hogy leestem az ágyról.
- Faszom - sziszegtem és megpróbáltam felállni, de képtelen voltam rá.
Ekkor kinyílt az ajtó.
Egy magas és izmos férfi állt előttem, de az arcát nem láttam a sötéttől. 
- Menekülni akarsz? - kérdezte, majd elvigyorodott.
- Ismerős a hangod - sziszegtem. - Mit akarsz tőlem?
Ekkor leguggolt és megpillantottam sötétkék szemét. Len volt az.
- Kórházba juttattad a csajom - rázta a fejét.
- Kekére gondolsz? - vigyorodtam el, mire felállt és belém rúgott. Felnyögtem, majd beharaptam az ajkamat.
- Bosszút akarok állni. Mégis milyen férfi lennék, ha nem bosszulnám meg a barátnőm?
- És milyen férfi csalja meg egyfolytában a barátnőjét?
Újabb rúgás.
- Sosem fogysz ki a gúnyos szavakból? - szorította meg az államat, majd durván felemelte az arcom, hogy a szemébe nézzek - Nem hallottad még azt a mondást, hogy: " Ne harapj abba a kézbe, ami ételt ad!"
- Nem hiszem, hogy ez most a helyzetünkre illik - nyögte fájdalmasan, de még mindig vigyorogtam. 
- Nem tudom - sóhajtott, majd felállt és levette a pólóját. 
- Mit csinálsz?
- Bosszút állok - vette le ezzel a nadrágját is. - Kekével még két hétig nem tudok kefélni.
- Szerinted mire vannak a kurvák?
Len lassan a hátamra fordított, majd lassan levette rólam a felsőmet és a nadrágomat. Majd megszabadult a melltartómtól és a bugyimtól is.
- Még mindig hallom a szavaidat - nevetett. - Nem azt mondtad, hogy ez az egyetlen dolog, ami soha nem történhet meg?
- Anyád! - köptem az arcába, mikor felém hajolt.
Elegáns mozdulattal megtörölte az arcát, majd a szőnyegbe kente a kezét. Térdeivel szétnyitotta a lábaimat és beférkőzött közéjük, miközben leszorította a két kezemet.
- Nem akarsz könyörögni? - mosolygott.
- Baszd meg! - sziszegtem, majd hátrahajtottam a fejem. Éreztem Len közelségét, alkoholtól bűzös lehelete pedig végigsiklott a testemen.
- Mis! - hallottam, hogy valaki a nevemet kiabáltam.
- Mi a fasz? - ugrott fel Len, így megláttam Endiet. Nem tudtam megszólalni a döbbenettől. A férfi ökölbe szorította a kezét és teljes erőből behúzott Lennek, aki elterült a földön.
- Jól vagy? - térdelt mellém, majd lekapta magáról a kabátot és belebújtatott. - Tudsz járni?
Megráztam a fejem. 
Endie ekkor felkapott a karjaiba és kivitt a lakásból, majd beültetett egy barna kocsiba. És elindultunk a naplementébe, akár a Hollywood-i filmekben. Megvolt a megmentő herceg, megvolt a fehér ... azaz barna "ló". Mint az elbaszott tündérmesékben.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész... sejthettem volna, hogy Len az! Az a szemét köcsög tetű fasz... -.-" hogy halna meg!!!
    Endie...blööö... ilyenkor bezzeg tud jönni, aztán megint letagadja, ha jönnek a zsaruk?! MI?!!?? áhh már elegem van abból a köcsögből is...
    Remélem nem fekszenek le megint, bár a cím alapján nagyon azt sejtem...
    Hol van ilyenkor Luca? Hmm...kínzod a Luca rajongókat... hmm? Mikor házasodnak már össze Mischa-val?? (bár szerintem nem fognak.. sajnos :( ) xD
    Nagyon siess a kövivel!! Alig várom már! *-* ^^

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Ez valami elképesztő lett!!! Siess a kövivel! o.O

    VálaszTörlés
  3. ÁÁáááááá!! Elképesztően jó rész voolt! A kövit moost!

    VálaszTörlés
  4. Ááááá! *--*
    (most ez a köszönés :P)

    Tudod te, hogy mekkora örömöt szereztél te nekem? *----* Kék szemű :33
    Ezt nektek Luca fanok ;D Endie is my hero <3 :DD
    És a kövi fejezet címe.. nagyon, nagyon remélem, hogy az, amire gondolok ;D
    Elképesztően fantasztikusan csodálatos rész volt, és nem fogom kibírni a következőig, mivel kék szeműs lesz :$
    Szóval nagyon siess vele! :D

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  5. Az a köcsög Len... :@
    És Endie... Miért nem Luca?! :( :D
    És a kövi rész címe... az se túl Lucás. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szandi!
      Hamarosan Luca is megjelenik, ne aggódj ^^

      Törlés