2013. július 23., kedd

22. fejezet - Véres veszekedések

Sajnálom, hogy hétfőn nem írtam, de sajnos teljesen kiment a fejemből :$ De most itt az új rész, olvassátok, élvezzétek ^^ És remélem nem haragszotok :$

VÉRES VESZEKEDÉSEK 

Mire hazaértem, már reggel hat óra volt. A kanos részegek soha nem tudnak elfáradni? Volt pár fickó, akit úgy kellett kidobni onnan. Szinte csorgatták a nyálukat. Undorító.
Mikor beléptem a lakásba, megláttam Sam-et, ahogyan édesen szuszog a kanapén. Elmosolyodtam és egy puszit nyomtam a homlokára, mire mocorogni kezdett. Irtó aranyos volt. Akár egy kislány.
Ha jobban belegondolok, mindig ő alszik a kanapén. De hát ő akart nálam lakni ...
Elhúztam a számat, majd ásítottam egyet és lehuppantam a dívány másik oldalára, majd rögtön elnyomott az álom.

*
Mikor felébredtem - és kidörzsöltem az álmosságot a szememből - Sam-et pillantottam meg, ahogyan épp sütit majszol.
- Van még? - dünnyögtem.
- Nincs. Megettem.
- Miért nem hagytáááál? - nyivákoltam, majd felnevettem.
- Mert sosem mondasz el nekem semmit - emelte fel durcásan a fejét, majd ropogtatni kezdett még egy sütit.
- Hogy érted?
- Hol voltál este? És miért mellettem aludtál el?
- Nem aludhatok melletted? Ez fájt - kaptam drámaian a mellkasomhoz. - Új munkát kaptam. Pincérnő vagyok egy Night Clubban.
Sam szeme csillogni kezdett.
- Komolyan? És milyen? Találkoztál helyes pasikkal? Pofoztál már fel valakit? Hancúroztál valakivel? Milyen a ruha? Vagy pucéran szolgálsz fel? Pucér Mis ... nem lehet rossz látvány - hadarta a lány, amiből én alig értettem valamit.
- Jó munka. Csak a "kollégák" nem bírnak magukkal. Majd leállnak - vontam vállat.
- Ne hagy magad! Elkerülted az igazságszolgáltatás markát, ezért pár kis picsa sem fog téged legyőzni - kacsintott, én pedig felnevettem.
*
Éjfélre már a Clubban voltam és a falatnyi felszolgáló ruhámban tipegtem ide-oda. Kaptam újabb beszólásokat, újabb taperolásokat, de ha ezeket félretesszük, elég szórakoztató kis hely. Jó a zene, kedves a főnök és még a fizetésből is telik az olcsó kis albérletemre. Tökéletes!
- Hé, új csaj! - hallottam egy ellenszenves hangot, mire megfordultam.
Egy lila hajkoronájú, tetkós, fémarcú lány állt előttem, szájban rágó duzzadt, kezében cigaretta égett. Tűsarkúja pedig elérte a 10 centit.
Miért nem esik pofára benne?
- Mi van? - dünnyögtem.
- A főnök szólt, hogy hozzunk be piákat hátulról. Gyere!
Gyanakodva néztem rá, de remegő léptekkel, mégis követtem. 
A csaj úgy riszálta a seggét előttem, hogy biztosan megszédült a bugyija. Ami nem lehet más, mint az hangyapöcsnyi tanga.
Kinyitott egy nagy, barna ajtót, majd kiléptünk az éjszakába.
- Hol vannak a piák? - kérdeztem, de válaszul azt kaptam, hogy valaki hátulról fojtogatni kezdett. 
A pulzusom rögtön az egekbe szökött, így megemelkedett az adrenalin szinte is. Hátrarúgtam, pont hasba a mögöttem állót.
- Mi a fasz? - kiabáltam, mire valaki belekapott a hajamba és leterített a földre.
A lila hajú csaj ráült a csípőmre és ütni-verni kezdett, mire én belekarmoltam az arcába és valószínűleg a szemébe is. Rögtön leugrott rólam, kezét pedig az arcára szorította.
- Ribanc! - kiabálta.
- Picsa! - üvöltöttem vissza, mire egy szőke hajú lány felpofozott. Számításaim szerint hárman voltak.
A lila, a szőke, meg egy parókás lány, akinek az egyik oldalt lecsúszott a "haja".
- Mit akartok?
Erre a parókás előkapott egy kést, ami megcsillant a hol fényébe.
Nem mertem se nyelni, sem levegőt venni. El akartam futni, de az egyik lány visszarántott a hajamnál fogva, a kés pedig a torkomnak szegezte.
- Nem bírjuk ha valaki el lopja a munkánkat! - sziszegte a fülembe.
- Szerintem csak azt nem bírjátok, hogy olyasvalaki lopja a munkátokat, aki dögösebb, mint ti - mondtam gúnyosan. Kapálózni kezdtem, de semmit nem értem el vele.  
- Még van merszed ... ? - kiabált az egyik, én pedig valahogyan beletéptem a hajába, mire elengedett. Felpattantam, de a parókás, fekete nő nem várt tovább. Felkapta a földről a kést és nekem rohant. Mikor már azt hittem kitértem előle, valami tompa szúrást éreztem a hátamba. Ami egyre erősebb és erősebb lett.
- Baszki ... - suttogta mögöttem valaki, én pedig a fájdalomtól levegőt sem tudtam venni.
- Leszúrtál ... te kurva - nyögtem, majd összerogytam. Kikerekedett szemekkel bámultam magam előtt a betont, majd fejem hangosan koppant a földön.
- Basszus, Peggy! Csak azt akartuk, hogy felmondjon! - kiabálta hisztérikusan az egyik lány.
- Picsába! Ez nem jó ... 
A hangok kezdtek elmosódni, az utolsó, amit láttam, hogy mind a három lány futni próbál a tíz centis magassarkújukban.

4 megjegyzés:

  1. Neeee! Itt abbahagyni?!?! Egyébként is miért haragudnánk mert késtél? Örülünk, hogy ilyen sokszor hozol nekünk részt! Siess a kövivel azért ;) és extra részt kérek, amiért ilyen rövid lett és hamar befejezted...

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én haragszom a késésért,mert elfelejtetted és még 1 részt követelek... xD
    Mi az, hogy ilyen hamar be fejezedted? most már nagyon követelem az újat!!! xD
    Amúgy csak annyit tudok mondani a részre, hogy.... azt a k*rva!!! de nagyon... sok kis nyomorék kurva...
    remélem letartóztatják őket vagy megdöglenek... és Mischa?? tuti még lesz vele valami ennyi neked sosem elég :P valaki olyan fogja megtalálni, aki még a végén még meg is erőszakolja.... (amúgy remélem nem!)
    akkor lesz Anasztázia nevű szereplőd?? xD (ebből nem tágítok szerintem)
    amúgy meg hol van Luca már... hmmm?? Luca-t akarok anélkül a nyomi kurva Miranda nélkül!!!

    Siess a következővel de nagyon, ne úgy mint most, hogy elfelejted!
    u.i.: Van egy meglepi neked a blogomon, nézz be hozzám! ;) blog: http://elijahkatherine.blogspot.com/

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Ajj már! Csak ennyit akartam. xd :(

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon tetszik a történet, izgalmas, véres, és nem valami hétköznapi béna fanfic.! Ezért szeretném neked adni a CSITT-CSITT díjat. Nézz be hozzám további infóért http://stories-from-all-corners-ofthe-wolrd.blogspot.hu/.

    VálaszTörlés